Enköpings SK Gymnastikförening

Julavslutning
2023-12-06 08:25

Hej Alla barn och föräldrar

På lördag kör vi vår sista träning för terminen. Vi kommer att börja med lite redskapsbana som avslutas med en mysig fika.

Ta gärna med er mor och farföräldrar. Följer syskon med så vill vi bara påminna om att vi inte har försäkringar täckta för de barnen om de skulle skada sig.

Alla får gärna klä ut sig till något juligt, tex en tomte, lucia eller vad man känner sig fin i.

Kommer att återkomma med start datum för vårterminen. Men ni som gått under hösten har förtur till våren. Vill man inte fortsätta så får man gärna höra av sig till mig så vet jag hur många nya medlemmar vi kan ta in.

Vi ses på lördag!!

/Malin